Επένδυση 300.000 ευρώ από το Openfund για την Goodvidio

Δημοσιεύτηκε
Δημοσιεύτηκε: 22/01/2015

Επένδυση 300.000 ευρώ από το Openfund για την Goodvidio


Η επένδυση θα διατεθεί για την περαιτέρω ανάπτυξη της υπηρεσίας και την προώθηση της σε αγορές του εξωτερικού.


Η Goodvidio, η εταιρεία λογισμικού που βοηθά ηλεκτρονικά καταστήματα να αναβαθμίσουν την αγοραστική εμπειρία των πελατών τους αξιοποιώντας online βίντεο περιεχόμενο, ανακοινώνει σήμερα επένδυση ύψους €300.000 από το JEREMIE Openfund II. Η επένδυση θα διατεθεί για την περαιτέρω ανάπτυξη της υπηρεσίας και την προώθηση της σε αγορές του εξωτερικού.


Η χρήση βίντεο περιεχομένου στις σελίδες ηλεκτρονικών καταστημάτων αποτελεί μια τάση που εδώ και χρόνια καταγράφεται με ολοένα αυξανόμενο ρυθμό. Ο λόγος είναι απλός. Το βίντεο αποτελεί το αποδοτικότερο μέσο παρουσίασης ενός προϊόντος σε ένα online περιβάλλον. Κατ’ επέκταση, το βίντεο συνιστά το καταλληλότερο περιεχόμενο για ηλεκτρονικά καταστήματα, στην προσπάθειά τους να μετατρέψουν τον διαδικτυακό επισκέπτη σε αγοραστή. Σύμφωνα με πρόσφατη μελέτη που πραγματοποίησαν οι εταιρείες Ogilvy, TNS, και Google, το 64% των αγοραστικών αποφάσεων στο διαδίκτυο επηρεάζονται πλέον, σε μικρότερο ή μεγαλύτερο βαθμό, από βίντεο που διατίθεται μέσω του YouTube.


Τα ηλεκτρονικά καταστήματα όμως αντιμετωπίζουν πολλές δυσκολίες στην αξιοποίηση του βίντεο. Από την μία, η παραγωγή πρωτότυπου βίντεο έχει απαγορευτικά υψηλό κόστος. Από την άλλη, η επιλογή και χρήση βίντεο από τρίτες πηγές, όπως ερασιτέχνες και επαγγελματίες δημιουργοί που μοιράζονται περιεχόμενο στο YouTube, απαιτεί απαγορευτικά μεγάλη επένδυση χρόνου, ιδίως για καταστήματα που διαθέτουν εκατοντάδες ή χιλιάδες προϊόντα.


Ο Δημήτρης Κουρτέσης, συνιδρυτής και Chief Executive Officer της Goodvidio, είπε:


«Η αναζήτηση επαναχρησιμοποιήσιμων βίντεο σε χαώδεις κοινωνικές πλατφόρμες όπως το YouTube και η διαχείριση αυτών των βίντεο σε μεγάλο αριθμό σελίδων είναι εξαιρετικά επίπονη διαδικασία για τα ηλεκτρονικά καταστήματα. Επιπλέον, χωρίς εξειδικευμένα εργαλεία που να καταγράφουν την απόδοση του περιεχομένου και να επιτρέπουν την αυτόματη βελτιστοποίηση του, τα ηλεκτρονικά καταστήματα επιτυγχάνουν λίγα για την βελτίωση της αγοραστικής εμπειρίας των πελατών τους. Αυτό το κενό έρχεται να καλύψει η υπηρεσία λογισμικού που ανέπτυξε η Goodvidio».


Ο Κωνσταντίνος Μπρατάνης, συνιδρυτής και Chief Technical Officer της Goodvidio, είπε:


«Συνδυάζοντας τεχνολογία information filtering και ανθρώπινη κρίση, το λογισμικό της Goodvidio εντοπίζει και αυτόματα προτείνει τα καλύτερα βίντεο που υπάρχουν διαθέσιμα για ένα προϊόν σε μια σειρά από κοινωνικές πλατφόρμες βίντεο. Η υπηρεσία αυτοματοποιεί την εισαγωγή των βίντεο στις σελίδες του καταστήματος, καταγράφει συνεχώς την απόδοση του κάθε βίντεο με βάση την ανταπόκριση των επισκεπτών, και ανανεώνει το περιεχόμενο για να φέρει το καλύτερο δυνατό αποτέλεσμα».


Οι συνιδρυτές της εταιρείας γνωρίστηκαν ενώ έκαναν διδακτορική έρευνα στο αντικείμενο του cloud computing και της “έξυπνης” διαχείρισης πληροφορίας, και στα τέλη του 2013 ξεκίνησαν να αναπτύσσουν ένα πρωτότυπο της υπηρεσίας. Το 2014 η ομάδα της Goodvidio διευρύνθηκε σημαντικά και σε σύντομο διάστημα η πρώτη έκδοση της υπηρεσίας τέθηκε σε πιλοτική δοκιμή με την συμμετοχή ηλεκτρονικών καταστημάτων από την Ελλάδα και το εξωτερικό.


Ο Γιώργος Τζιραλής, partner στο JEREMIE Openfund ΙΙ, δήλωσε:


«Το βίντεο παραμένει σήμερα δυσεπίλυτο πρόβλημα για τα ηλεκτρονικά καταστήματα. Είμαστε χαρούμενοι να υποστηρίξουμε το όραμα μιας φιλόδοξης ομάδας με έδρα τη Θεσσαλονίκη, στην προσπάθειά της να δημιουργήσει μία ολοκληρωμένη και συνάμα απλή στη χρήση λύση για online retailers σε όλο τον κόσμο.»


Η υπηρεσία της Goodvidio είναι αυτή τη στιγμή διαθέσιμη σε πιλοτικό πρόγραμμα περιορισμένης πρόσβασης (private beta) στο οποίο ήδη συμμετέχουν επιχειρήσεις ecommerce από διάφορες χώρες, όπως μεγάλοι multichannel retailers, pure-play retailers μικρού και μεσαίου μεγέθους, αλλά και μεγάλες εταιρίες καταναλωτικών αγαθών. Ηλεκτρονικά καταστήματα που επιθυμούν να αποκτήσουν πρόσβαση στην υπηρεσία μπορούν να εκδηλώσουν το ενδιαφέρον τους στην ιστοσελίδα της εταιρείας.