Ad Monitoring, το νέο εργαλείο της έντυπης διαφήμισης της DataScouting

Δημοσιεύτηκε
Δημοσιεύτηκε: 28/02/2018

 

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ

 

Ad Monitoring, το νέο εργαλείο της έντυπης διαφήμισης της DataScouting

 

Η DataScouting ολοκλήρωσε με επιτυχία το Ad Monitoring, το νέο εργαλείο για την παρακολούθηση και μέτρηση της διαφήμισης σε έντυπα μέσα ενημέρωσης. Το Ad Monitoring βοηθά εταιρίες και οργανισμούς, και ειδικότερα διαφημιστικές, εταιρίες δημοσίων σχέσεων, αλλά και εταιρίες παρακολούθησης μέσων μαζικής ενημέρωσης, να εντοπίζουν, να καταγράφουν και να αξιολογούν τις διαφημιστικές καταχωρήσεις τους, αλλά και αυτές των ανταγωνιστών και άλλων brands, σε εφημερίδες και περιοδικά. Το ειδικό λογισμικό της DataScouting βοηθά τον εντοπισμό και την ταυτοποίηση των διαφορετικών διαφημίσεων ενημερώνοντας τον χρήστη για παλιές και κυρίως για νέες καταχωρήσεις ενώ ταυτόχρονα μπορεί να υπολογίσει την αξία της διαφημιστικής καταχώρησης. Με την εισαγωγή ειδικών rate cards που βασίζονται σε διαφημιστικούς τιμοκαταλόγους, το λογισμικό αυτοματοποιεί τη διαδικασία μέτρησης της δαπάνης, αξιολόγησης και ανάλυσης των διαφημιστικών καταχωρήσεων δίνοντας στους χρήστες τη δυνατότητα να κάνουν εκτίμηση της κατανομής του διαφημιστικού budget των ανταγωνιστών τους. Ταυτόχρονα το Αd Monitoring τους επιτρέπει να έχουν εικόνα για τα brands που παρουσιάζουν το μεγαλύτερο διαφημιστικό ενδιαφέρον καθώς παρέχει και ανάλυση της διαφημιστικής δραστηριότητας ανταγωνιστικών προϊόντων.

Το Ad Monitoring αποτελεί τη νέα ενότητα της πλατφόρμας MediaScouting Print που αποτελεί την πλέον ολοκληρωμένη λύση για την παρακολούθηση των έντυπων μέσων με εργαλεία ανάλυσης και reporting.

 

Σχετικά με τη DataScouting

Η DataScouting είναι μία εταιρία παροχής και ανάπτυξης λογισμικού και τεχνολογικών υπηρεσιών Πληροφορίας και Επικοινωνιών με εξειδίκευση στην ανάπτυξη καινοτόμων λύσεων για εταιρίες και οργανισμούς media monitoring, βιβλιοθήκες, αρχεία και μουσεία.

Η DataScouting είναι μέλος της FIBEP (World Media Intelligence Association), AMEC (International Association for the Measurement and Evaluation of Communication) και της NEM (New European Media)

Για περισσότερες πληροφορίες, επικοινωνήστε με την κα Σοφία Καρακεβά, CMO, soka@datascouting.com

Ad Monitoring, το νέο εργαλείο της έντυπης διαφήμισης της DataScouting